Spaarproject

Afsluiting Kerk & Schoolproject

Deze maand hebben we het het geld wat afgelopen seizoen is opgehaald voor de zwerfafvalboot kunnen overmaken. Daarmee kunnen we dit project afsluiten en terugkijken op een mooie samenwerking tussen Rob Choufoer van de zwerfafvalboot, de scholen en de kerk. Eind juni heeft de Wakersduin/Zeehonk nog een loterij georganiseerd waarbij €2449,48 is opgehaald voor de zwerfafvalboot, waardoor er in totaal meer dan drieduizend euro is opgehaald.

Eind oktober/begin november zal de zwerfafvalboot worden overgevaren voor de winteropslag. Hierna kan het geld besteed worden om de boot te verbeteren en/of nog beter te beveiligen. Gelukkig heeft Rob al laten weten dat er steeds minder drijfafval opgevist wordt. Het gaat dus langzaam de goede kant op, maar het opruimen blijft helaas nodig.

Zwerfafvalboot