Adventsconcert 2023 door Vesperkoor Noordwijk

Op vrijdagavond 15 december wordt in de Oude Jeroenskerk, Voorstraat 44 Noordwijk-Binnen, het jaarlijkse Adventsconcert uitgevoerd door het Vesperkoor Noordwijk. De muzikale leiding is in handen van Jaco van Leeuwen. Het orgel wordt bespeeld door Arjan de Vos en Jaco van Leeuwen. Muzikale medewerking wordt verleend door Laura van Dijk op dwarsfluit.

Er wordt een afwisselend repertoire ten gehore gebracht met werken voor de Advents- en Kersttijd van o.a. Chilcott, Langlais, Praetorius, Vogel en Willcocks.
De kerk is open vanaf 19.45 uur en de aanvangstijd van het concert is 20.15 uur.

Kaarten à 13,- in de voorverkoop bij Alexanderhoeve Kaas&Noten, Kerkstraat 26d Noordwijk en bij leden van het koor.