Kerkapp

Voor onze kerk app gebruiken wij “chrch” (Church, maar dan zonder de letter U), dit is ook gelijk hoe de app in de Play Store en in de App Store staat. Hier kun je zoeken naar “Noordwijk” of je locatie gebruiken om onze gemeente te selecteren.

Zonder een account is er alleen toegang tot de dienstenagenda en de collectefunctie, wil je toegang tot meer functies, dan zul je een account moeten aanmaken, en deze zal dan binnen een week goedgekeurd worden door de beheerders.

Klinkt dit nu als een hoop abacadabra? Dan vindt u hieronder een lijst met stap-voor-stap handleidingen, voor nu alleen voor het installeren en inloggen van de app, maar in de toekomst ook voor meer functies

Link naar de installatiehandleiding

Heeft u geen mobiel apparaat, maar wilt u toch mee doen met de kerk app, dan kan dit gewoon via uw computer, hiervoor kunt u deze link gebruiken: pkn-noordwijk.nl/chrch