Zondagsbrief

De Zondagsbrief wordt wekelijks gemaakt en uitgedeeld aan kerkgangers in zowel de Oude Jeroenskerk als de Buurtkerk. De voorkant bevat praktische informatie en nieuwsbercihten en is voor beide kerkgebouwen hetzelfde. De achterkant bevat de liturgie van de kerkdienst waar de betreffende zondagsbrief wordt uitgedeeld. Inleveren kopie bij voorkeur per E-mail voor donderdag 18:00 uur bji de redactie:  Peter Barnhoorn, Duinweg 34, tel. 071-3646531 / 06-40339250 of Eduard Smit, Schoolstraat 15, tel. 071-3614346.

In de loop van de vrijdagochtend is de Zondagsbrief voor de volgende zondag reeds beschikbaar via de website en hierboven te downloaden.

Indien er bij de Zondagsbrief van één of beide kerken geen liturgie zit zal er waarschijnlijk een apart liturgie-boekje zijn. Meestal is dit aparte liturgie-boekje ook hierboven in te zien en te downloaden.